عکاسی پوشاک و ایده‌هایی برای افزایش فروش

با افزایش گرایش مردم  به خرید اینترنتی در دهه‌های اخیر و ایجاد پاندمی کرونا تبلیغات و عرضه محصولات به صورت آنلاین بسیار افزایش یافته است. فعالان صنعت پوشاک هم با درک این ضرورت رو به کسب و کار آنلاین آورده‌اند. در این بین موردی که نقش اساسی در افزایش فروش محصولات بازی می‌کند، عکاسی پوشاک است. 

 

عکاسی پوشاک برای افزایش فروش

 

چرا عکاسی پوشاک برای افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی پوشاک مهم است؟

 

بارها برای همه ما اتفاق افتاده است که در یک فروشگاه اینترنتی از یک لباس بسیار خوشمان آمده ولی همان لباس را در فروشگاه اینترنتی دیگری دیده‌ایم ولی نظر ما را جلب نکرده است. این تفاوت در نحوه عکاسی پوشاک دیده می‌شود. در این بخش به تاثیرات این ایده‌های عکاسی اشاره خواهیم کرد:

  • عکاسی پوشاک در صورتی که به درستی انجام شود باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد. بهترین لباس‌ها با عکاسی نامناسب فروش خوبی نخواهند داشت.
  • عکاسی پوشاک در صورتی که به درستی و با متد صحیح انجام شود می‌تواند تن‌خور لباس، جنس و دوخت لباس را به مشتری نشان دهد. در مقابل، عکاسی بد می تواند تمام مزیت های یک لباس را پنهان نماید.
  • استفاده از تکنیک های درست عکاسی پوشاک به ویژه در پیج‌های فروش و مزون لباس در برنامه های فضای مجازی باعث می شود که کاربر یا مشتری احساس کند که کاملا در مغازه حضور دارد و لباس مورد نظر را  از نزدیک مشاهده می‌کند.

 

عکاسی صحیح از پوشاک

لوکیشن های مناسب عکاسی پوشاک و لباس

عکاسی محصول چه تاثیراتی می‌تواند بر فروش یک محصول داشته باشد؟

 

عکاسی پوشاک و سایر محصولات تجاری می تواند باعث موفقیت و عدم موفقیت یک کسب و کار شود. در این بخش به تاثیرات این نوع از تبلیغات اشاره خواهیم کرد:

  • تمامی برند‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا هر ساله بودجه تبلیغاتی خود را افزایش می‌دهند. یکی از پایه‌های تبلیغات از گذشته تا به امروز عکاسی و صنعت عکاسی است. 
  • عکاسی پوشاک و صنعت مدلینگ لباس دارای تاریخچه بسیار قدیمی است، زیرا برندهای مطرح دنیا از این نوع تبلیغات نتیجه گرفته‌اند. این نوع از تبلیغات با عکاسی روز به روز پیشرفت کرده و خود را به روز کرده است.
  • این مدل از تبلیغات بارها توانسته است یک بیزینس را از مرز ورشکستگی نجات دهد. همین مورد اهمیت تبلیغات به ویژه تبلیغات از نوع عکاسی را نشان می دهد.
  • عکاسی پوشاک و سایر محصولات به حدی اهمیت دارد که برندهای معروف مدل‌های مختص خود را دارند و حق عکاسی این مدل ها را به انحصار خود در آورده‌اند.  
  • امروزه با پیشرفت دوربین گوشی‌های اسمارت و استفاده از پهپادها برای عکاسی این ترفندها می تواند برای کسب و کارهای مختلف مفید باشد.

 

تبلیغات با عکاسی

 

مقاله نکات کامل عکاسی لباس و پوشاک

 

ترفندهای مختلف عکاسی پوشاک

 

ترفند عکاسی در هر صنفی بسیار مهم است زیرا که یک عکس در صورتی که درست گرفته شده باشد می‌تواند انتقال‌دهنده بسیاری از ویژگی‌های یک محصول باشد. در این بخش به مهم‌ترین ترفندهای عکاسی پوشاک اشاره خواهیم کرد:

  • عکاسی پوشاک با استفاده از مانکن نامرئی: در این روش که بیشتر توسط آنلاین شاپ‌ها استفاده می‌شود لباس مورد نظر را تن یک مانکن پلاستیکی می‌کنند. بعد از  اتمام عکاسی این مانکن در ادیت عکس حذف می‌شود. با دیدن این نوع عکس خریداران می‌توانند به راحتی تن خور لباس را تجسم کنند. از مزایای این روش ارزان بودن و سریع بودن آن است.
  • ترفند استفاده از مدل برای عکاسی پوشاک: بهترین ترفند عکاسی برای لباس استفاده از مدل زنده است. البته این نوع از عکاسی دارای هزینه زیادی بوده اما با توجه به بازخوردی که این روش دارد ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. نکته مهمی که در این روش عکاسی وجود دارد این است که مدل شما نباید بر لباس مورد نظر برتری داشته باشد. 
  • روش پهن کردن انواع لباس: یکی از روش های جدیدی که برای عکس برداری به ویژه برای فروش آنلاین استفاده می‌شود روش پهن کردن لباس است. برای این روش یک پس‌زمینه سفید احتیاج دارید. همچنین در این روش استفاده از اکسسوری های  مختلف و ست کردن لباس ها رایج است. 

 

تاثیر تجهیزات عکاسی بر موفقیت عکاسی پوشاک

 

داشتن تجهیزات مناسب بر انجام ترفندهای مختلف عکاسی بسیار تاثیر گذار است. در این بخش به تجهیزات مورد نیاز برای انجام عکاسی پوشاک اشاره خواهیم کرد:

  • دوربین: مهم‌ترین وسیله برای عکاسی داشتن یک دوربین مناسب است. البته امروزه برخی گوشی‌های هوشمند چیزی کمتر از یک دوربین حرفه‌ای ندارند.
  • تثبیت کننده: 3 پایه یا وسیله‌ای که دوربین بتواند روی آن قرار گیرد. این وسیله برای گرفتن لرزش در هنگام عکاسی بسیار ضروری است.
  • نورپردازی: برای عکاسی پوشاک تجهیزات نورپردازی هم بسیار مهم است. این تجهیزات می‌تواند پروژکتورهای حرفه‌ای و اتوماتیک نورپردازی باشد یا رینگ لایت مخصوص گوشی. 
  • پس زمینه: همانطور  که اشاره شد برای برخی از تکنیک‌های عکاسی لباس استفاده از پس زمینه خاص مهم است.

 

نکته: یکی از پیش زمینه‌های عکاسی پوشاک آماده کردن لباس است. لباس باید کاملا تمیز، نو و اتو شده باشد. همچنین بایستی رنگ البسه طوری انتخاب شود که تمام ویژگی‌های آن در عکس نمایان شود.

 

برای رزرو عکاسی پوشاک می توانید با ما در تماس باشید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها می‌توانید به صفحه تعرفه عکاسی فوتوگالری حسین جوان مراجعه کنید.

تخفیف اولین سفارش

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید