وظایف فیلمبردار عروسی

بی شک یک جشن عروسی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است؛ یکی از همین قسمت های مهم عکاسی مراسم یا فیلمبرداری عروسی است. به صورت کلی وظایف فیلمبردار عروسی یکی از مهم ترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. جالب است بدانید که یک فیلمبردار عروس می تواند لحظه شیرین ازدواج یک زوج را ثبت کند.

با اینکه امروزه هر فیلمبردار و عکاس یک وظیفه خاص را بر عهده دارد ولی به صورت کلی توجه به مهم‌ترین وظایف فیلمبردار عروسی به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

توجه داشته باشید که برای انتخاب یک آتلیه در جهت فیلمبرداری عروسی، شما تحت هیچ شرایطی نباید آزمون و خطا کنید. چرا که این مسئله اهمیت زیادی دارد. انتخاب یک فیلم بردار ناشی یا یک آتلیه با سابقه نادرست، می تواند فیلم عروسی شما را خراب کند. عروسی جشنی است که فقط یک بار برگزار می شود و شما باید بتوانید آن را در بهترین حالت ممکن برگزار کنید.

در صورتی که مشکلی در فیلم ایجاد شود، شما قادر به بازیابی خاطرات روز عروسی خود نخواهید بود. امروز ما قصد داریم تا در مورد مهم ترین وظایف فیلمبردار عروسی با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 

وظایف فیلمبردار عروسی

 

برای مشاهده نمونه کارهای حسین جوان به صفحه "عکاسی عقد و عروسی" مراجعه کنید.

 

مهم ترین وظیفه فیلمبردار عروسی

 

بیایید تا کارمان را با بررسی دقیق مهم‌ترین وظیفه فیلمبردار عروسی شروع کنیم. همانطور که از نام این فرد پیداست، یک فیلمبردار عروسی وظیفه به تصویر کشیدن لحظه های مهم جشن عروسی یک زوج را بر عهده دارد. توجه داشته باشید که یک فیلمبردار عروسی فرد مهمی است که خدماتش خاطره ساز خواهند بود.

فردی که به صورت حرفه‌ای فعالیت کند و خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار افراد قرار دهد، خاطره خوبی را برای آنها ایجاد خواهد کرد. زوجی که ازدواج می کنند پس از چند وقت می تواند فیلم های دقیق گرفته شده از عروسی خود را ببینند و خاطره های خود را زنده نمایند.

پس مهم ترین مورد از وظایف فیلمبردار عروسی، ثبت لحظات خوش جشن عروسی می باشد. البته که فیلمبردار همیشه فقط ناظر ماجرا نیست. فرد یا تیمی که شما از آن استفاده می کنید وظایف دیگری نیز دارند. به صورت کلی ساخت فیلم و رندر کردن آن را می توان به عنوان دیگر وظیفه مهم فیلمبردار عروسی شناسایی کرد.

هنگامی که شما لحظات عروسی خود را ثبت کردید، باید قسمت های نامطلوب آن را حذف کنید و قسمت هایی که شما را خوشحال می کنند ذخیره نمایید. به همراه داشتن تجهیزاتی همچون باتری اضافه، دوربین اضافه، کارت حافظه اضافه و تجهیزات مربوط به ثابت کردن دوربین را می توان به عنوان دیگر وظیفه فیلمبردار عروسی شناسایی کرد. اگر در زمان فیلمبرداری باتری دوربین تمام شد، عکاس باید بتواند باتری را به سرعت تعویض کند.

 

آماده سازی دومین مورد از وظایف فیلمبردار عروسی

 

به صورت کلی دومین مورد از مهم ترین وظایف فیلمبردار عروسی را می توان ضبط صدا شناسایی کرد. با اینکه ثبت تصویر اهمیت زیادی دارد ولی فیلمبردار عروسی باید بتواند آهنگ مناسب را با لحظات مناسب ست کند. در مجالس عروسی معمولا سیستم های نورپردازی توسط تالار و دی جی مشخص می شوند. 

فیلمبردار باید بتواند نور محیط را تنظیم نماید و در صورت نیاز آن را کم و زیاد کند. توجه داشته باشید که تغییر در کیفیت نورپردازی می تواند کیفیت نهایی کار را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد. در نتیجه، شما باید مطمئن شوید که فیلمبردار مورد نظر شما از این نظر آماده بوده و تجهیزات مخصوص نورپردازی را به همراه دارد.

 

جهت مطالعه بیشتر می‌توانید به مقاله "راهنمای عکاسی عروسی و نامزدی" مراجعه کنید.

 

فیلمبردار عروسی

 

آماده سازی عروس و داماد برای فیلمبرداری

 

دیگر مورد از وظایف فیلمبردار عروسی کارگردانی مجلس است. بالاخره عروس و داماد باید در موقعیت‌ها و ژست های مناسبی قرار گرفته باشند تا بتوانند تصاویر خوبی را ثبت کنند. در نتیجه آماده سازی عروس و داماد را می توان به عنوان دیگر وظیفه و مرحله مهم عکاسی عروسی شناسایی کرد.

البته با پیشرفت‌هایی که در زمینه های مختلف تکنولوژی ایجاد شده است دوربین های مختلف می توانند به صورت اتوماتیک اشکالات چهره را رفع کنند. ولی، آماده سازی به عنوان یکی از مهم ترین مراحل تهیه فیلم به حساب می آید. البته که عکاسی عروسی هم به عنوان دیگر وظیفه فیلم بردار به حساب می‌آید. بالاخره فیلم بردار هایی که در این زمینه فعالیت می کنند باید بتوانند تصاویر عروس و داماد قبل از عروسی را نیز ثبت نمایند.

جهت رزرو فیلمبرداری عقد و عروسی می‌توانید پس از مشاهده تعرفه عکاسی و فیلمبرداری حسین جوان با ما در تماس باشید.

تخفیف اولین سفارش

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید