چاپ عکس با کیفیت | ترفندی برای چاپ خاطرات

شاید فکر کنید امروزه دیگر صنعت چاپ عکس به فراموشی سپرده شده و مردم با استفاده از هاردهای کوچک یا حافظه های موبایل خود، عکس ها و تصاویر خاطره‌انگیز خودشان را نگهداری میکنند، اما این گونه نیست. هنوز هم هستند تعداد زیادی که برای نگهداری از خاطرات خود به چاپ عکس رو میارند.

با چاپ عکس دیگر ریسک ناشی از خرابی هارد یا گم شدن آن را متحمل نمی‌شوید و این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروزه مردم هم‌چنان عکس‌ها و تصاویر شان را چاپ می‌کنند. 

 

انواع سایز چاپ عکس

 

عکس‌ها و تصاویر در اندازه‌های مختلف چاپ می‌شوند. در تصویر بالا می‌توانید اندازه‌های استانداردی که در صنعت چاپ استفاده می‌شوند را مشاهده کنید. سایز های بزرگ این تصاویر عمدتا برای استفاده به صورت دیواری یا رومیزی ، تهیه می‌شوند.

 

 

چاپ عکس به عنوان هدیه

 

یکی از کاربردهای پرطرفدار چاپ عکس، دادن هدیه و کادو به عزیزان است، که همواره جزو بهترین و ارزان‌ترین هدایا قرار گرفته و ایده های بکر و جذابی با آن می توان اجرا کرد. 

برای مثال شما می توانید یک دفتر کوچک را انتخاب کنید و در هر صفحه یک عکس دو نفره، تک نفره و حتی دست جمعی بگذارید و اطراف آن را تزئین کنید و از همه مهم تر با یک متن زیبا در کنار آن می توانید به آن عکس روح ببخشید.

 

چاپ عکس برای هدیه

 

 

چاپ عکس برای دیوار

 

از حق نگذریم یکی از بهترین وسایل برای تزئین دیوار هر جایی از خانه، دفتر و محل کار استفاده از عکس‌ها و پوسترها است.

هنگامی که با استفاده از عکس های خودتان، دیوار خانه را تزئین می‌کنید در عمل دارید توسط خودتان به خانه‌تان هویت می‌دهید و اینگونه دیوارها روایت‌گر شما هستند. 

اگر قصد استفاده از عکس بر روی دیوار دارید توصیه می‌کنیم که به فکر چاپ عکس روی بوم باشید زیرا با سه بعدی کردن عکس شما جلوه خاصی به آن می دهد و امروزه کیفیت چاپ بر روی بوم دست کم از کیفیت چاپ بر روی شاسی ندارد.

 

نمونه هایی از تزئین دیوار با بوم، شاسی و قاب

 

چاپ عکس روی دیوار

چاپ عکس روی بوم

چاپ عکس روی شاسی

قاب عکس

چاپ عکس با ابعاد بزرگ

 

چاپ عکس دیواری

چاپ انواع عکس

 

جهت چاپ تصاویر خود با کیفیت بالا می‌توانید با فوتوگالری حسین جوان تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شده و چاپ تصاویر خود را به ما بسپارید. 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید