10 تا از بهترین ژستهای عکاسی دونفره و کاپل

عکس کاپلی

وقتی از عکس کاپلی صحبت می‌کنیم، داریم درباره عکس‌هایی حرف می‌زنیم که دو نفر که عاشق هم هستند یا روابط نزدیکی با هم دارند، می‌گیرن. یه کاپل می‌تونه دو تا دوست صمیمی باشه، دو نفر که با هم در رابطه عاشقانه‌اند یا حتی دو تا همکار که رابطه کاری خوبی با هم دارن.

 

کاپل یعنی چی

کاپل یا جفت به دو نفری گفته می‌شه که با هم یک ارتباط خاص دارن. این ارتباط می‌تونه عاشقانه، دوستانه یا حتی کاری باشه. کاپل‌ها به دلیل ارتباط ویژه‌ای که دارن، علاقه‌مند به ثبت لحظات خاص خودشون در قالب عکس‌های یادگاری و زیبا هستن.

 

ژست عکس دونفره

همه ما عاشق عکس‌هایی هستیم که لحظات خاص و عاشقانه‌مون رو به خوبی نشون بدن، به خصوص وقتی که با کسی که دوستش داریم باشیم. حالا بیاید به چند ژست عکاسی دونفره نگاه کنیم که می‌تونن عکس‌های شما رو به یادماندنی و خاص کنن.

 

1. ژست عکاسی دونفره چشم در چشم

یکی از عاشقانه‌ترین ژست‌ها، نگاه کردن به چشمان همدیگه است. این ژست می‌تونه عشق و ارتباط عمیق بین شما رو نشون بده. یه عکس عاشقانه خاص که می‌تونه به عنوان عکس پروفایل دونفره خفن استفاده بشه.

 

ژست کاپل

 

2.ژست دونفره در آغوش گرفتن

یه آغوش گرم همیشه حس خوبی می‌ده و نشون‌دهنده محبت و حمایت بین شماست. این ژست عالیه برای یه عکس دونفره خاص و حتی عکس عاشقانه دونفره لاکچری اینستا.

 

ژست عکس دونفره

 

3.ژست دونفره بوسه‌

یه بوسه‌ی ملایم می‌تونه تمام احساسات شما رو به تصویر بکشه. بوسه روی پیشانی، گونه یا لب، همه‌شون عالی هستن برای عکس عاشقانه برای عشقت. این ژست‌ها در انواع عکس عاشقانه دونفره خفن بدون متن دیده می‌شن.

 

ژست عکس دونفره بوسه

 

4.ژست خنده‌

لبخند زدن به همراه عشقتون، نشون‌دهنده‌ی شادی و خوشبختیه. لبخندهای طبیعی و صادقانه می‌تونن عکس‌های شما رو زندگی‌دارتر کنن. این ژست به عنوان عکس دونفره عاشقانه خاص و ژست عکس دونفره لاکچری خیلی خوبه.

 

عکس دونفره با موتور

 

5.ژست قدم زدن دست در دست

قدم زدن دست در دست نشون‌دهنده‌ی همبستگی و همراهی شماست. این ژست برای ژست عکس دونفره در طبیعت و عکس عاشقانه برای عشقت خیلی مناسبه.

 

ژست دونفره قدم زدن

 

6. نشستن کنار هم

نشستن کنار هم روی نیمکت یا زمین، یه حس آرامش و نزدیکی به عکس‌هاتون می‌ده. این ژست به عنوان ژست عکس دونفره اسپرت و عکس عاشقانه دونفره لاکچری اینستا خیلی خوب کار می‌کنه.

 

ژست دونفره

 

7. نگاه کردن به دوردست‌

نگاه کردن به دوردست‌ها در کنار هم، نشون‌دهنده‌ی امید و رؤیاهای مشترک شماست. این ژست به عکس‌هاتون حس آینده‌نگری می‌ده و می‌تونه به عنوان عکس دونفره خاص و عکس عاشقانه دونفره خاص استفاده بشه.

 

ژست عکس کاپل

 

8. پشت به دوربین

این ژست می‌تونه حس معما و جذابیت به عکس‌هاتون بده. پشت به دوربین بایستید و دست‌های هم رو بگیرید تا حس رمزآلودی به عکس‌هاتون بدید. این ژست به عنوان عکس پروفایل دونفره خفن و عالیه.

 

ژست دونفره عاشقانه خاص

 

9. کنار طبیعت

استفاده از مناظر طبیعی مثل جنگل، ساحل یا پارک، به عکس‌هاتون زیبایی و جذابیت بیشتری می‌ده. در کنار طبیعت بایستید و از مناظر زیبا به عنوان پس‌زمینه عکس‌هاتون استفاده کنید. این ژست‌ها به عنوان ژست عکس دونفره در طبیعت و ژست عکس دونفره سلفی خیلی خوبن. همچنین میتونید لوکیشن های عکاسی تهران و اطراف تهران رو بررسی کنید.

 

عکس کاپلی

 

10. ژست های رئال با خنده‌های بلند

خنده‌های بلند و صادقانه نشون‌دهنده‌ی شادی و لحظات خوشی هستن که با هم داشتید. این ژست می‌تونه به عکس‌هاتون حس شادی بده و به عنوان عکس عاشقانه دونفره لاکچری اینستا و ژست عکس دونفره اسپرت استفاده بشه.

 

ژست کاپل و عاشقانه

 

فوتوگالری جوان با بیش از 3500 پروژه موفق در زمینه های مختلف عکاسی کنار شماست تا با 7 روز ضمانت بازگشت  وجه ساده ترین و با کیفیت ترین رزرو عکاسی دونفره رو برای شما عزیزان فراهم کنه، فقط کافیه عکس های دونفره و کاپل ما رو ببینی و با شماره 02128427405 تماس بگیری تا کارشناسان ما راهنماییتون کنن.

 

رزرو عکاسی دونفره و کاپل

 

با استفاده از این ژست‌ها، می‌تونید عکس‌های دونفره و کاپل خودتون رو زیباتر و به‌یادماندنی‌تر کنید. مهم‌ترین نکته اینه که خودتون باشید و از لحظاتتون لذت ببرید.

تخفیف اولین سفارش
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش