فیلمبرداری تولد ودورهمی

صفحه نخست

/   پکیج تولد و دورهمی

فیلمبرداری تولد و دورهمی

برای خیلی از افراد این اتفاق افتاده که از مراسم روز تولدشان عکس و فیلم ندارند، یا اگر هم عکسی هست، با گوشی گرفته شده و جذابیت و حس و حال آن لحظه را نتوانسته به درستی ثبت کند. معمولا افراد با بودجه و انتظارات مختلف نسبت به خرید پکیج های عکاسی و فیلمبرداری تولد و دورهمی اقدام می‌کنند که با توجه به نیازهای مختلف 3 پکیج برای شما عزیزان در نظر گرفتیم.

ما در فوتو گالری حسین جوان با یک تیم حرفه‌ای کنار شما هستیم تا تمام این لحظه‌ها را برای شما به ماندگارترین خاطرات تبدیل کنیم.

بهترین روز با حسین جوان 

مشاهده نمونه کارها

برای دیدن نمونه کارهای فیلمبرداری تولد از طریق لینک زیر درخواست دهید.

فیلمبرداری از تولد و دورهمی

رزرو آنی و آنلاین

پکیج ویژه

رزرو پکیج ویژه فیلمبرداری تولد و مهمانی

قیمت : 3,800,000 تومان

یک دوربین عکاسی و ساخت کلیپ همزمان
قابل رزرو از یک ساعت به بالا
تدوین و تحویل کلیپ هر ساعت یک دقیقه
ادیت رنگ و نور و تحویل تمام عکس ها
تحویل 96 ساعته عکس ها با کیفیت اصلی و 20 روزه کلیپ

هدیه: تخته شاسی 40*50

رزرو پکیج خاص فیلمبرداری تولد و مهمانی

پکیج خاص

یک دوربین کلیپ حرفه ای
یک دوربین عکاسی کامل از مراسم
قابل رزرو از یک ساعت به بالا
تدوین و تحویل کلیپ هر ساعت یک دقیقه
ادیت رنگ و نور و تحویل تمام عکس ها
تجهیزات حرکتی
تحویل 96 ساعته عکس ها با کیفیت اصلی و 20 روزه کلیپ

قیمت : 5,500,000 تومان

هدیه: تخته شاسی 60*40 همراه با ادیت حرفه ای

پکیج لوکس

دو دوربین فیلمبرداری
یک دوربین عکاسی کامل از مراسم
تدوین و تحویل فیلم کامل مراسم
تدوین و تحویل کلیپ هر ساعت یک دقیقه
قابل رزرو از یک ساعت به بالا
مصاحبه
تجهیزات حرکتی
ادیت رنگ و نور و تحویل تمام عکس ها
تحویل 96 ساعته عکس ها با کیفیت اصلی و 20 روزه کلیپ و فیلم

قیمت : 8,500,000 تومان

رزرو پکیج لوکس فیلمبرداری تولد و مهمانی

هدیه: تخته شاسی 80*50 همراه با ادیت حرفه ای

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

پکیج های فیلمبرداری تولد و دورهمی

مناسب برای فیلمبرداری تولد، فیلمبرداری فارغ التحصیلی، فیلمبرداری سالگرد ازدواج و انواع رویدادها و دورهمی ها

پرسش‌های متداول درباره تعرفه و قیمت فیلمبرداری در فوتوگاری جوان

فیلمبرداری تولد و سایر مراسمات از گذشته تا به امروز به منظور ثبت خاطرات خوش انجام می گرفته است. امروزه با توجه به رواج یافتن استفاده از گوشی های همراه، درخواست فیلم برداری مراسمات روند کاهشی پیدا کرده بود. اما اخیرا کاربران متوجه این موضوع شده اند که فیلمبرداری با گوشی هیچ موقع نمی تواند جای تصویربرداری با دوربین مخصوص و ادیت حرفه ای را بگیرد، بنابراین دوباره افراد به این روش روی آوردند. البته در متد های به روز، فناوری ها و تکنولوژی های جدیدی وارد شده که هیچ یک از این موارد با فیلم برداری با گوشی قابل اجرا نمی باشد.​​​​​​​

فیلمبرداری تولد

فیلمبرداری تولد دارای تکنیک ها و اصول خاصی است، همانطور که تصویربرداری از سایر مراسمات نیز ویژگی های خاص خود را دارد. تکنیک فیلم برداری هر مراسمی با مراسم دیگر متفاوت است. شات ها و فناوری هایی هم که در این نوع مراسمات استفاده می شود نیز با هم تفاوت دارد. همچنین نوع ادیت و موزیک های مورد استفاده هم با هم فرق خواهد کرد. یک مجموعه حرفه ای با تمام این موارد باید آشنا باشد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه فوتوگالری جوان می باشد. ​​​​​​​

حرفه ای ترین مجموعه برای فیلمبرداری تولد و سایر مراسمات در تهران کجا است؟​​​​​​​

در این بخش به ویژگی های منحصر بفرد این مرکز عکاسی حرفه ای اشاره خواهیم کرد:
1. موسس این مجموعه آقای حسین جوان فارغ التحصیل رشته عکاسی و فیلمبرداری از دانشگاه تهران می باشد. مشخص است که مجموعه ای با این هد منیجر چه اهدافی را دنبال می کند.
2. در این مجموعه علاوه بر فیلمبرداری تولد، فیلمبرداری حرفه ای عقد و عروسی، کلیپ دورهمی، کلیپ فارغ التحصیلی و تصویربرداری تبلیغاتی و صنعتی در بالاترین کیفیت انجام می شود. 
3. نمونه کارهای عکاسی این مجموعه در تم ها و مراسمات مختلف در اختیار شما قرار داده شده است و شما با مشاهده آنها به راحتی می توانید نمونه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
4. این مرکز تصویر برداری برای فیلمبرداری تولد و سایر موارد دیگر دارای پکیج های فیلمبرداری می باشد. این پکیج ها برای سلایق و بودجه های مختلف مشتریان طراحی و ارائه شده است.
5. فوتو گالری یک مرکز حرفه ای بوده و دارای تعداد زیادی  لوکیشن عکاسی متنوع می باشد. این لوکیشن ها با توجه به نوع مراسم و سلیقه افراد انتخاب شده اند.
6. بعد از فیلمبرداری تولد و هر مراسم دیگری شما می توانید عکس های مد نظر خود را انتخاب نموده  و در سایز مورد نظر خود چاپ کنید.
​​​​​

چرا باید فوتو گالری جوان را برای فیلمبرداری تولد و سایر مراسمات خود انتخاب نماییم؟​​​​​​​

تعرفه عکاسی در این مجموعه بسیار مناسب می باشد زیرا که صفر تا صد عکاسی و فیلمبرداری تولد با پکیج هایی که شامل: کلیپ تولد، فیلمبرداری جشن تولد، کلیپ مراسم تولد انجام می شود. استفاده از این پکیج ها باعث خواهد شد که تعرفه فیلمبرداری تولد به حداقل کاهش یابد. تفاوت این مجموعه با سایر مراکز علاوه بر تعرفه، در کیفیت و اکیپ حرفه ای و تجهیزات به روز می باشد. این مجموعه خاطرات شاد شما را با بالاترین کیفیت برای شما ضبط و ثبت خواهد کرد. پس با اطمینان به این مرکز عکاسی مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه ژست های عکاسی تولد با انواع ژست ها آشنا شوید.
​​​​​​

نتیجه گیری

تخفیف اولین سفارش

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید