صفر تا صد برنامه ریزی عروسی و عقد

صفر تا صد برنامه ریزی عروسی و عقد

شما تصمیم گرفتید که ازدواج کنید. به شما تبریک میگوییم. مرحله بعدی برنامه ریزی عروسی و عقد است. نگران نباشید. تمام زوج هایی که به تازگی نامزد کرده اند، مانند شما هستند و ما در فوتوگالری جوان اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در این متن صفر تا صد برنامه ریزی عروسی و عقد را بررسی خواهیم کرد. همچنین در هر مرحله نمونه کارهای عکاسی، تعرفه عکاسی و پکیج های فیلمبرداری مان را به شما معرفی خواهیم کرد. از همه مهمتر نکاتی را ارائه خواهیم داد تا از این مسیر لذت ببرید.

همانطور که میدانید برنامه ریزی عروسی و عقد همیشه امری استرس آور و چالش برانگیز میباشد. با این چک لیست عروسی دیگر نگران هیچ یک از قدم های این مراسم و بزرگترین روز زندگی تان نخواهید بود. با ما همراه باشید.

 

برنامه ریزی عروسی و عقد

 

برنامه ریزی عروسی و عقد

قطعا شما و همسرتان تا الان راجع به چک لیست عروسی و چک لیست عقدتان صحبت کرده اید. شما میدانید که دقیقا از عروسی و مراسم عقدتان چه چیزی میخواهید. از همین رو بهتر است با خودتان صادق بوده و هر آنچه که میخواهید را روی کاغذ بنویسید.

باید از خودتان بپرسید میخواهید عکاسی عقد، عکاسی عروسی یا لوکیشن عروسی تان چه سبکی داشته باشد. ما در این مجموعه انواع لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری متنوع را برای تمامی سلیقه ها ارائه می دهیم. فرقی نمیکند دوست دارید در یک باغ سرسبز عکاسی و فیلمبرداری عقدتان را انجام دهید یا عکاسی و فیلمبرداری عروسی را در آتلیه و تالار میپسندید. ما اینجا هستیم تا شما را به اهداف تان برسانیم.

 در ادامه صفر تا صد برنامه ریزی عقد و تمامی کارهایی که باید در چک لیست عقد و عروسی تان آنها را طی کنید، بررسی خواهیم کرد:

بودجه را مشخص کنید

اولین قدم برای برنامه ریزی عروسی و عقد مشخص کردن بودجه است. اینجاست که باید واقع بین باشید و به بودجه عروسی خود نگاهی دقیق بیندازید. بودجه بندی میتواند استرس زا باشد، اما سعی کنید به آن به عنوان تصمیمات مالی عاقلانه و کار تیمی نگاه کنید.

نکته: برای اینکه فراتر از بودجه مشخص شده نروید، باید دو کار را انجام دهید: برای هزینه های غیر منتظره یک بافر 5 تا 10 درصدی در نظر بگیرید. شما باید تمام خدمات عمده از جمله رزرو عکاسی و فیلمبرداری، تعرفه عکاسی، هزینه های ماشین عروس و... را فهرست نمایید.

 

چک لیست عروسی

 

 

مسئول برنامه ریزی عروسی و عقد استخدام کنید

شما میتوانید از مجموعه هایی که در زمینه برنامه ریزی عروسی و عقد فعالیت می کنند کمک بگیرید. این افراد می توانند تمامی اقدامات اولیه از جمله:

  • خرید و پرو لباس عروس مناسب
  • دکوراسیون تالار عروسی
  • لوکیشن عروسی
  • تهیه گیفت عروس و داماد
  • کارت عروسی دیجیتال
  • محضر مناسب عقد
  • انتخاب آتلیه مناسب و... به شما کمک کنند.

تاریخ عروسی را مشخص کنید

یکی از مهمترین مراحل برنامه ریزی عروسی و عقد انتخاب تاریخ دقیق مراسم است. این تاریخ میتواند به صورت مستقیم روی لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری، رزرو تالار عروسی و محضر عقد مناسب تاثیر گذار باشد. اولین قدم بعد از مشخص کردن تاریخ مراسم رزرو عکاسی و فیلمبرداری و پس از آن رزرو تالار عروسی خواهد بود.

اگر تاریخ های خاص را انتخاب میکنید از قبل این را در نظر داشته باشید که ممکن است تالارها و آرایشگاه ها در آن زمان شلوغ و پر هیاهو باشند.

لیست دعوت مهمانان عروسی

مرحله بعدی برنامه ریزی عروسی و عقد، درست کردن یک لیست دعوت مهمانان عروسی و تدارک دیدن کارت عروسی است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی برخی زوج ها کارت عروسی دیجیتال را انتخاب میکنند. این کارت ها علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن میتوانند برای مهمانانی که از راه دور دعوت میشوند کاربردی باشد.

علاوه بر این دیگر نیاز نیست عروس و داماد کل شهر را برای دادن کارت عروسی زیر پا بگذارند. آنها میتوانند کارت عروسی دیجیتال را به ایمیل، تلگرام یا شبکه های مجازی دوستان و اقوام شان ارسال کرده و آنها را به این شب خاطره انگیز دعوت کنند.

رزرو عکاسی و فیلمبرداری عروسی

اغلب زوج های جوان و عاشق دلشان میخواهد تا این شب به یاد ماندنی را تا ابد در خاطرشان حک کنند. از همین رو یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین مراحل برنامه ریزی عروسی و عقد رزرو عکاسی و فیلمبرداری است. شما میتوانید از میان پکیج های فیلمبرداری فوتوگالری جوان با توجه به بودجه و تمایل تان یکی را انتخاب کنید.

خدماتی که در پکیج فیلمبرداری عروسی ارائه می شوند شامل:

  • آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
  • لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری با توجه به خواست عروس و داماد
  • عکاسی فرمالیته و اسپرت
  • عکاسی از آرایشگاه و تزئین ماشین عروس
  • عکاسی تالار
  • عکاسی شخصی و... میباشد.

شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای عکاسی، تعرفه عکاسی و پکیج های فیلمبرداری فوتوگالری جوان، به وب سایت ما سر بزنید یا با کارشناسان آنلاین یا تلفنی ما در ارتباط باشید.

همچنین با مطالعه مقاله راهنمای عکاسی عروسی و عقد میتوانید بهترین انتخاب را برای عکاسی برنامه خود داشته باشید.

 

لیست کارهای عقد و عروسی

 

 

رزرو آرایشگاه، دسته گل و ماشین عروس

یکی از مهمترین بخش های یک مراسم عروسی انتخاب آرایشگاه مناسب عروس و داماد، لباس عروس مناسب، دسته گل عروس و تزئین ماشین عروس میباشد.

شما باید تم و دکوراسیون کلی عروسی تان را انتخاب کرده و تمامی موارد بالا را با آنها هماهنگ نمایید. برای مثال اگر دکوراسیون تالار عروسی شما با گل های سفید و صورتی میباشد، بهتر است ماشین عروس و دسته گل عروس را نیز متناسب با آنها انتخاب کنید.

با توجه به خلاقیت بالای بانوان ایرانی، این روزها آرایشگر های حرفه ای زیادی در زمینه گریم عروس و.. فعالیت میکنند. یکی از مهمترین ویژگی های آرایشگاه مناسب عروس این است که آرایش او باید برای کل مراسم ثابت بماند. هیچ عروس خانمی دلش نمیخواهد در وسط مراسم آرایش یا موهایش دچار مشکل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین آرایشگاه های عروس و داماد میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تحقیق کنید

در برنامه ریزی عروسی و عقد شما با توجه به عوامل مختلفی از جمله سبک و لوکیشن عروسی نیاز دارید که افراد مختلفی را استخدام کنید. اغلب تالار های عروسی تمامی خدمات دهندگان را به صورت کلی مدیریت میکنند. اما اگر سبک خاصی مد نظرتان است باید درباره آن تحقیق کنید. اگر از مجموعه های برنامه ریزی عروسی و عقد کمک گرفته باشید آنها خودکار تحقیقات را انجام میدهند. در غیر اینصورت و اگر خودتان برای مراسم تان برنامه ریزی می کنید باید به چند چیز فکر کرده و برای آنها تحقیق کنید:

  • گروه موسیقی مراسم
  • دیجی یا آهنگ های ورودی
  • عکاس و فیلمبردار
  • خدمات پذیرایی
  • مو و میکاپ
  • گل آرایی
  • امور اداری

انتخاب غذا و نوشیدنی

یکی از مهمترین و دلچسب ترین بخش های برنامه ریزی عروسی و عقد انتخاب غذا و نوشیدنی مراسم است. بعد از یک روز شلوغ، عکاسی و فیلمبرداری های طولانی، آرایشگاه و طی کردن مسیر های شهر، باید پذیرایی خوب و به یادماندنی از مهمانان و خودتان انجام دهید.

چه با یک کترینگ و طراح کیک عروسی ثانویه همراه باشید یا یک مجموعه خدماتی عادی را انتخاب کنید، تنوع غذا، نوشیدنی و کیک بسیار بالا خواهد بود. هنگام ایجاد منوی پذیرایی گزینه های متنوعی را با توجه به بودجه انتخاب کنید تا همه مهمان ها با هر ذائقه و سبک غذایی از آن ها لذت ببرند.

 

برنامه ریزی عقد

 

 

برنامه ریزی عروسی و عقد: قبل و بعد

اغلب اوقات برنامه ریزی عروسی و عقد فقط به آن روز بزرگ محدود نمیشود. برخی از زوج ها برای مراسم های متفرقه دیگری به جز روز عقد و عروسی برنامه ریزی میکنند. این برنامه ها کاملا اختیاری بوده و میتوان آنها را برای صرفه جویی در بودجه حذف کرد.

در پکیج های فیلمبرداری فوتوگالری جوان در صورت وجود برنامه های زیر می توانید آنها را حذف یا اضافه کنید:

  • پارتی مجردی: آخرین روز مجردی می تواند روزی خاطره انگیز برای عروس و داماد ها باشد. شما میتوانید با دوستانتان وقت بگذرانید و کارهایی را که بعد از متاهل شدن به سختی میتوان انجام داد را انجام دهید.
  • حنابندان: در برخی جوامع حنابندان یک رسم دیرینه و جدایی ناپذیر از برنامه ریزی عروسی و عقد است.
  • ماه عسل: یکی از برنامه ریزی های بعد از مراسم، ماه عسل است. اگرچه که این روزها برخی از زوج ها تصمیم میگیرند بعد از عکاسی و فیلمبرداری مستقیم به ماه عسل رفته و مراسم را به یک شام صمیمی با اقوام درجه یک و دوستانشان محدود کنند. برنامه ریزی برای ماه عسل میتواند یک کار تیمی لذت بخش، هیجان انگیز و به یادماندنی برای شما و همسرتان باشد.

برنامه ریزی عروسی و عقد: اداری

آخرین مرحله برنامه ریزی عروسی و عقد انجام کارهای اداری و انتخاب محضر مناسب عقد است. شناسنامه ها، آزمایش ها و مجوز های لازم را دریافت کنید. یک محضر انتخاب نمایید. وقت بگیرید و از زندگی متاهلی لذت ببرید.

 

عکاسی عروسی

 

 

کلام پایانی

حالا دیگر می دانید باید چه کار کنید. تبریک میگوییم.

به خاطر داشته باشید که برنامه ریزی عروسی و عقد فقط مختص شما و همسرتان است. مشورت و همفکری کردن با دیگران میتواند هوشمندانه باشد اما آخرین تصمیم را شما میگیرید. در نهایت می توانید موفقیت آمیز بودن برنامه ریزی تان را جشن بگیرید.

ما در مجموعه فوتوگالری جوان همراه شما هستیم تا این روزها و ساعات به یادماندنی را تا آخر عمر برای شما ثبت کنیم. برای مشاهده نمونه کارهای عروسی ما و تعرفه ها با ما در ارتباط باشید.  

تخفیف اولین سفارش

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید