هر آنچه که باید درباره عکاسی عقد بدانید

جاودانه کردن شکوه روز عروسی کار ساده ای نیست. عکاسی از مراسم عقد کاری است که علاوه بر دقت و تبحر نیازمند خلاقیت و نوآوری میباشد. از لوکیشن عکاسی تا ژست عکاسی برای عقد، تمامی این امور استرس زا و چالش برانگیز را میتوانید با فوتوگالری جوان به تجربه ای لذت بخش تبدیل کنید.

لباس های زیبا و شیک، زمزمه آرام "بله" و درخشش چشمان زوج را تصور کنید. این شکوه و زیبایی میتواند به بهترین ایده عکاسی برای عقد تبدیل شود. از همین رو در ادامه این متن می خواهیم با هرآنچه که باید درباره عکاسی عقد، تعرفه عکاسی و... بدانید آشنا شویم.

همچنین در انتها لینک نمونه کارهای عکاسی عقد و ژست عکاسی برای عقد محضری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

عکاسی از مراسم عقد

 

 

عکاسی از مراسم عقد

به عنوان یک مجموعه عکاسی و فیلمبرداری، مسئولیت مهم مستند سازی ماهیت روز خاص هر زوج بر عهده ما است. چه جشن عقد مفصلی داشته باشید چه تنها یک مراسم کوچک و خانوادگی در محضر را ترجیح دهید، عکاسان حرفه ای فوتوگالری جوان چاشنی هر جشن را به منحصر به فرد ترین لحظات آن تبدیل میکنند.

شما میتوانید با عکاسی عقد خود روایتی از یک داستان عاشقانه داشته باشید. لحظات تکرار نشدنی را ثبت کنید و سالها بعد حس و حال همان روز را تجربه نمایید. بنابراین اگر به دنبال ثبت با شکوه ترین روز زندگیتان هستید، به صفحه درستی هدایت شده اید. فوتوگالری جوان آماده است تا خاطرات شما را با هنر عکاسی جاودانه کند.

 

خدمات عکاسی از مراسم عقد

به عنوان یک مجموعه عکاسی عقد، تعهد جامعی وجود دارد که صرفا فراتر از عکاسی میباشد. مجموعه عکاسی موظف است علاوه بر ثبت لحظات زیبا اطلاعات و دیتای این مراسم را حفظ نماید. چراکه مراسم عقد و عروسی اتفاق هایی هستند که به ندرت در زندگی ما رخ میدهند. از همین رو نمیخواهیم این اطلاعات و لحظات زیبا به اشتباه از بین بروند.

هنگام انتخاب عکاس باید دنبال فردی باشید که تنها مهارتش فشار دادن شاتر دوربین نیست. مشارکت عکاس برای عکاسی عقد شامل هنر عکاسی جزئیات محور، اجرای یکپارچه برنامه ریزی ها و خدمات مشتریان بی عیب و نقص است. در ادامه به مهمترین نکات پکیج های فیلمبرداری و خدمات عکاسی مراسم عقد اشاره خواهیم کرد:

  • روابط موثر: عکاس باید هنگام کار با زوجین اعتماد آنها را به دست بیاورد. عکاس خوب باید رازدار، مشاور و مهربان باشد و روند عکاسی را به روندی لذت بخش تبدیل کند.
  • مشاوره به مشتری: یکی از خدمات عکاسی عقد ارائه جلسات اولیه برای مشخص شدن چشم انداز شما نسبت به مراسم است. با توجه به انتظارات شما، عکاس میتواند هزینه مراسم عقد را محاسبه کند.
  • مدیریت رزرو ها: بخش پیچیده ای از فرایندهای برنامه ریزی لوکیشن عکاسی، حمل و نقل تجهیزات و.. را میتوانید به مجموعه عکاسی بسپارید.

 

ویژگی های عکاس عقد

 

ویژگی های عکاس عقد خوب

هنر متعادل کردن خلاقیت و زیبایی با نیاز های مشتری یکی از مهمترین ویژگی های یک عکاس حرفه ای است. همانطور که میدانید و با توجه به شرایط اقتصادی هزینه عکاسی عقد محضری میتواند بسیار بالا باشد. از همین رو در ادامه می خواهیم با بیان ویژگی های یک عکاس خوب، انتخاب شما را ساده تر کنیم:

  • یکی از ویژگی های عکاس حرفه ای توانایی او در ارتباط برقرار کردن و هوشیاری نسبت به اتفاقات اطراف است. برای مثال زمان بله گفتن، انداختن حلقه ها یا خوردن عسل، عکاس باید هوشیار باشد تا از اتفاقات به بهترین نحو عکسبرداری کند.
  • عکاس باید تضمین کند که هر خنده، گریه، نگاه محبت آمیز و شیطنت های کوچک را ثبت خواهد کرد. با کنار هم قرار دادن این لحظات میتوانید روایتی عاشقانه از این روز داشته باشید.
  • عکاس و مجموعه عکاسی عقد باید برای چالش های روز مراسم تمهیداتی بی اندیشد. برای مثال چالش های احتمالی باران، روشنایی و... از جمله فاکتورهایی هستند که یک عکاس را با دیگری متمایز میکنند.
  • استفاده از تجهیزات عکاسی درجه یک برای عکاسی عقد بسیار مهم است. کیفیت هر فریم ثبت شده به این تجهیزات بستگی دارد.
  • عکاس باید در عین حرفه ای بودن فضا را صمیمانه و عادی نگه دارد. در نتیجه عروس و داماد و مهمانان احساس راحتی خواهند کرد و تصاویر طبیعی تری ثبت خواهد شد.

 

هزینه عکاسی عقد

 

 

هزینه عکاسی عقد به عهده کیست؟

همانطور که میدانید این روزها دیگر خبری از رسم و رسوم های محدود کننده گذشته نیست. عروس و داماد از ابتدای زندگی تصمیم میگیرند در همه امور شریک بوده و تمامی مخارج را به صورت توافقی و با کمک یکدیگر پرداخت کنند. هزینه عکاسی مراسم عقد، هزینه فیلمبرداری عقد و سایر هزینه های عقد و عروسی از جمله این هزینه ها هستند. هزینه خدمات عکاسی مراسم عقد به عوامل مختلفی مانند: تجربه عکاس، موقعیت مکانی و مدت عکاسی بستگی دارد. برخی با نرخ ساعتی و برخی با ارائه پکیج های خدماتی هزینه را محاسبه میکنند.

ما در مجموعه فوتوگالری جوان با استفاده از پکیج های عکاسی و فیلمبرداری مقرون به صرفه این هزینه ها را کاهش خواهیم داد. از همین رو دیگر نگران این نباشید که هزینه عکاسی عقد به عهده کیست. شما میخواهید یک زندگی جدید را با یکدیگر بسازید پس قطعا میتوانید از پس هزینه های ثبت و جاودانه کردن این روز به یادماندنی برآیید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد برنامه ریزی عقد و عروسی و هزینه های مربوط به آن با ما در ارتباط باشید.

 

نمونه کارهای عکاسی مراسم

 

 

نمونه کارهای عکاسی عقد

همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آنها اشاره کردیم، این چاشنی هر مراسم است که ثبت لحظات آن را خاص و زیبا میکند. ممکن است عکاسی یک زوج در لوکیشنی خاص با همان ژست برای زوجی دیگر دلنشین و یونیک نباشد.

بنابراین تیم حرفه ای عکاسی عقد فوتوگالری جوان با توجه به حس و حال لحظه ای شما و درخواست هایی که در جلسه مشاوره بیان میکنید باغ و عمارتهای عکاسی عقد و عروسی را انتخاب میکنند. باید به این نکته اشاره کنیم که این موضوع ارتباطی با نمونه کارهای مجموعه ندارد و شما میتوانید با دیدن نمونه کارهای عکاسی عقد و عروسی ایده های خلاقانه ای به دست بیاورید. در ادامه لینک هر یک از نمونه کارها را برای شما قرار داده ایم. با کلیک روی هر لینک مستقیما به صفحه آن خدمات منتقل خواهید شد:

 

کلام پایانی

در آخر باید بگوییم عکاسی عقد و عروسی یک حرفه با ماهیت چند وجهی میباشد. این حرفه تنها درباره ثبت تصاویر نیست بلکه ساختن روایتی برای تجلیل و تحسین عشق است. نقش عکاس در عروسی چیزی فراتر از تصویر برداری میباشد. این کار تلفیقی از هنر، مهارت فنی و تعهدی خستگی ناپذیر به هنر عکاسی است.

تلفیق هنر و فاکتورهای حرفه ای چیزی است که یک عکاس عقد خوب را از یک عکاس عالی متمایز میکند. وظیفه اصلی عکاس مراسم عقد ثبت لحظات زیبا و ایجاد خاطرات ماندگار از طریق عکاسی است. آنها روز عقد را از آماده شدن عروس تا زمان بله گفتن در محضر و پذیرایی های بعد از آن ثبت میکنند.

در طول فعالیت مجموعه فوتوگالری جوان، با زوج های بسیار زیادی کار کرده ایم. می توانید با مراجعه به وب سایت و لینک نمونه کارها، مراسم هایی که با اجازه صاحبانشان در سایت منتشر شده اند را ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و تعرفه های عکاسی عقد میتوانید با کارشناسان آنلاین یا تلفنی مجموعه در ارتباط باشید.

تخفیف اولین سفارش
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش